Українські вчені створили пристрій для передачі енергії на відстані

Українські вчені створили пристрій, за допомогою якого можна передавати енергію на відстані і навіть отримувати її з повітря. За словами винахідників, завдяки цьому відкриттю Україна може стати енергетично незалежною.

#img_center_nostream#Інноваційний потужний генератор розроблявся в секретній лабораторії на території України і зараз вже запатентований, повідомляється в програмі ICTV «Секретний фронт».

Для роботи пристрою потрібен звичайний акумулятор. За рахунок збудженого електромагнітного поля система виробляє енергію для себе і для використання в побуті. Для встановлення пристрою підійде будь-який відкритий простір, наприклад, дах будівлі. Потужність пристрою 5,5 кВт.

Якщо внести у збуджене електромагнітне поле, яке випромінює антена, люмінесцентну лампу, вона почне світитися. Під час наближення до антени лампа буде світитися сильніше. Вчені називають це енергетично замкнутим зв'язком між антеною, яка випромінює і приймає, що підтверджує факт переміщення поля на відстань.

Вперше ідея про передачу енергії на відстані виникла у відомого вченого Ніколи Тесли. Він говорив, що наша земля сама по собі є безмірним джерелом енергії, яку потрібно тільки вміти збирати. Багато років Тесла працював над створенням подібної установки, але після смерті геніального фізика велика частина архівів і записів безслідно зникла.

#img_center_nostream#Вчені із США також працюють над створенням і удосконаленням подібних пристроїв. Нові експерименти, проведені дослідниками з університету Карнегі-Мелоун і Північної Кароліни, показують, що ефективність бездротової передачі енергії можна підвищити в 1000 разів, повідомляє Еcotechnica. Для цього вони використовували резонансний підсилювач магнітного поля, яким може бути звичайна петля з мідного дроту.

Використання резонансного підсилювача допоможе використовувати технологію бездротової передачі енергії на великі відстані в електричному транспорті та різних спорудах.

Раніше експерти з аналітичного центру «Український інститут майбутнього» розповіли, як Україна може стати енергетично незалежною за 5 років.