Середа, Вер 29, 2021
Велика Епоха
Ukrainian Edition

Проросійські тролі маніпулюють колонками коментарів західних ЗМІ, — йдеться в дослідженні

Неділя, 12 вересня 2021 року

Фото: iStock

Згідно з дослідженням, проросійські інтернет-тролі маніпулюють колонками коментарів західних ЗМІ, щоб довести, що громадськість нібито підтримує політику Кремля. Згідно з дослідженням, опублікованим в понеділок британським Університетом Кардіффа, жертвами тролів стали 32 ЗМІ в 16 країнах.

Дослідники заявили, що "провокаційні проросійські або антизахідні заяви" були опубліковані в колонках коментарів до 242 статей про Росію, опублікованих в період з лютого по середину квітня. Російськомовні ЗМІ, своєю чергою, використовували ці коментарі як передбачуване свідоцтво громадської підтримки політики Кремля з боку Заходу.

За словами Мартіна Іннеса, керівника Дослідницького інституту злочинності та безпеки Кардіффського університету, операція тролів була "значною", з огляду на її складність і масштаб. "Західні ЗМІ, які ми вивчали, особливо уразливі для такого роду маніпуляцій, оскільки там немає заходів безпеки для запобігання або виявлення такого роду діяльності".

Цілями пропаганди та дезінформації тролів стали британські газети Daily Mail, Daily Express і The Times, телеканал Fox News і Washington Post в США, а також французька газета Le Figaro.

"Ця доповідь підкреслює загрозу нашій демократії, яку представляє дезінформація в інтернеті, підтримувана російською державою", — сказав міністр закордонних справ Великобританії Домінік Рааб. Лондон разом зі своїми союзниками працює над протидією "кремлівським тролям, які поширюють брехню".

Джерело: The Epoch Times

Comments   

загрузка...