П'ятниця, Тра 27, 2022
Велика Епоха
Ukrainian Edition

Проєкт «Chinabooks»: Amazon використовується Китаєм для пропаганди

Неділя, 16 січня 2022 року
Джефф Безос. (Drew Angerer/Getty Images)

Генеральний директор Amazon Джефф Безос, який також є власником газети The Washington Post, прийняв розвінчану розповідь про «російський вплив» на Дональда Трампа та республіканців. Тим часом він сам дозволив режиму Комуністичної партії Китаю використовувати Amazon для пропаганди.

Відомий блогер Деніел Грінфілд висуває серйозні звинувачення на адресу боса гурту Amazon Джефа Безоса. Посилаючись на звіт CNBC, він пише, що Безос купив тиху заплаву для власного бізнесу в Китаї.

Він дав можливість комуністичній партії переслідувати американських покупців Amazon комуністичною пропагандою через проєкт Chinabooks.

Експрессекретар Обами консультував Джеффа Безоса щодо угоди з Китаєм

У своєму звіті CNBC посилається на внутрішній документ Amazon. Згідно з документом, велика технологічна компанія отримала від китайського режиму обіцянку продавати книги китайським покупцям.

Натомість Amazon дозволила пекінському керівництву просувати власну пропаганду серед американських покупців у проєкті Chinabooks, у якому пропонувалося близько 90 000 найменувань. Крім того, стороннім продавцям з Китаю буде надано широкий доступ до торгового майданчика Amazon у США.

Джей Карні, колишній прессекретар президента Барака Обами, який пізніше перейшов до Amazon, представив проєкт Chinabooks як ключ до того, щоб переконати режим надати компанії більше свободи для виходу на китайський ринок.

Згодом американські клієнти Amazon, які якимось чином шукали на Amazon інформацію про Китай, незабаром були ознайомлені з книгами про диктатора Сі Цзіньпіна або про «боротьбу Китаю з пандемією».

Цензура після скарг режиму

На платформі також з'явилися книги, в яких у пропагандистській манері замовчується ситуація у провінції Сіньцзян, де протягом багатьох років продовжується геноцид проти уйгурів.

В той самий час Amazon поступилася закликом режиму комуністичної партії Китаю (КПК) видалити можливість залишати оцінки та коментарі до робіт Сі Цзіньпіна після кількох низьких оцінок і негативних відгуків.

На прохання китайських так званих сторожових псів також було видалено кілька коментарів та оцінок щодо інших продуктів.

Чимало з запропонованих книжок було опубліковано видавництвом Foreign Languages Press (FLP), проєктом Комуністичної партії Китаю. Це створено на зразок Радянського Союзу «Видавництво іноземних мов» і є поширення дезінформації і пропаганди у світі.

Незважаючи ні на що, Amazon отримала вигідні контракти з ЦРУ та армією США

За словами Грінфілда, угода набуває особливо вибухонебезпечного відтінку через те, що Джефф Безос власник Washington Post, де лобіює свої інтереси. При цьому йому вдалося укласти хмарний контракт на 600 мільйонів доларів із ЦРУ та контракт на 10 мільярдів доларів з армією США, який став відомий як JEDI.

Після того, як адміністрація Трампа виявила фаворитизм щодо Amazon, контракт був укладений з Microsoft, що призвело до судового позову з боку Amazon та відповідного висвітлення в новинах. Пізніше JEDI був скасований, але з того часу Amazon повернула собі прибуткову частку в новому контракті на військову хмару JWCC.

Пропагандистська співпраця з режимом компартії Китаю, мабуть, не пошкодила Amazon у його зусиллях ведення бізнесу з чутливими сферами уряду. Жоден з подвійних стандартів, який був розкритий в інтерпретації Washington Post брехні про «Russiagate».

За матеріалами Epoch Times Europe GmbH