На супутнику Сатурна виявлено воду

Сатурн. фото: NASA/Getty Images
Американські вчені виявили воду на одному з супутників Сатурна. Це стало відомо завдяки орбітальному космічному кораблю Cassini, що знайшов воду на супутнику Енцелад (Enceladus).

Вчені вважають, що під поверхнею планети знаходиться резервуар з водою, яка виходить наверх у вигляді гейзера, повідомляє СNN.

Космічна станція Cassini передала на Землю фотографії фонтанів, що виривалися від поверхні Енцеладу і складалися із струменів пари і маленьких шматочків льоду. Це підтверджує, що вода, з глибини кілька метрів від поверхні, є теплою. Але ззовні температура становить мінус 188 -193 градуси. Виходячи на поверхню, вода замерзає.

«Ми розуміємо, наскільки важливим є відкриття нами присутності води на такій маленькій і холодній планеті.», - повідомляє доктор Керолін Порко з інституту космічних досліджень в м. Боулдер, штат Колорадо.

Енцелад є першим космічним тілом, де вода знайдена не на глибині десятків кілометрів, а лише кількох метрів. Цікаво й те, що вода тепла. До цього відкриття супутник Сатурна, розміром лише 500 км у діаметрі вважався змерзлим об’єктом, позбавленим геологічної діяльності. Але наявність води дозволяє припустити присутність життя на супутнику. Завдяки цьому, сьогодні Енцелад вже став одним з найцікавіших об’єктів для досліджень.