• В Індонезії виявлені залишки загиблої цивілізації, яка була знищена на початку XIX століття

• Олена Балакіна | Велика Епоха
    Середа, 1 березня 2006 року
В Індонезії на острові Сумбава група американських та індонезійських дослідників під час розкопок виявила залишки солом'яної хатини, керамічного й бронзового посуду, а також кістяки двох людей. Вчені впевнені, знахідка - це речові докази існування унікальної цивілізації, повідомляє агентство AP.

Дослідники, що побували в Індонезії на початку 19 століття, були вражені, зустрівши людей, які говорили невідомою мовою. Однак розпочати дослідження цього регіону так і не вдалося, острів Сумбава був знищений найстрашнішим природним катаклізмом.

10 квітня 1815 року на острові відбулося виверження вулкану Тамбора - одного із найпотужніших за всю історію людства. Діаметр кратера вулкану Тамбора 6 км, а глибина - більше 1 км. Все населення острова загинуло, а це, за оцінками вчених, близько 88000 чоловік.

Наслідки цього вибуху вулкану вплинули не тільки на Азію. 400 мільйонів тонн сірчаних газів, що були викинуті в атмосферу планети, викликали глобальне похолодання. В історії цей рік відомий як "рік без літа". В деяких країнах Європи в липні почалися заморозки, більша частина врожаю загинула на корені, повідомляє NEWSru.

Нещодавно на острові Сумбава почалися археологічні розкопки. У розкопаному житлі археологи виявили залишки людей, які, як видно, загинули миттєво.

Був виявлений посуд, за стилем він нагадує зразки в'єтнамського традиційного прикладного мистецтва. Вчені припускають, що представники цієї цивілізації були родом з Індокитаю

Підписатися:

Social comments Cackle

загрузка...

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/vhosts/www.epochtimes.com.ua/public_html/includes/bootstrap.inc:1627) in /var/www/html/vhosts/www.epochtimes.com.ua/public_html/includes/bootstrap.inc on line 1486

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/vhosts/www.epochtimes.com.ua/public_html/includes/bootstrap.inc:1627) in /var/www/html/vhosts/www.epochtimes.com.ua/public_html/includes/bootstrap.inc on line 1490

В Індонезії виявлені залишки загиблої цивілізації, яка була знищена на початку XIX століття | Велика Епоха

Помилка

Повідомлення про помилку

• Warning: filemtime(): stat failed for sites/default/files/cache321/normal/www.epochtimes.com.ua//ru/poleznye-sovety/nayti-montazhnika-dlya-svoey-solnechnoy-elektrostancii-servis-dzhoul-i-geolokacionnye-daNnye-126181_.html в boost_file_get_age() (рядок 1291 із /var/www/html/vhosts/www.epochtimes.com.ua/public_html/sites/all/modules/boost/boost.module).
  • Warning: unlink(sites/default/files/cache321/normal/www.epochtimes.com.ua//ru/poleznye-sovety/nayti-montazhnika-dlya-svoey-solnechnoy-elektrostancii-servis-dzhoul-i-geolokacionnye-daNnye-126181_.html): No such file or directory в _boost_rmdir() (рядок 1267 із /var/www/html/vhosts/www.epochtimes.com.ua/public_html/sites/all/modules/boost/boost.module).
  • Warning: Creating default object from empty value в node_build_content() (рядок 1398 із /var/www/html/vhosts/www.epochtimes.com.ua/public_html/modules/node/node.module).
  • Recoverable fatal error: Argument 1 passed to xmlsitemap_node_create_link() must be an instance of stdClass, boolean given, called in /var/www/html/vhosts/www.epochtimes.com.ua/public_html/sites/all/modules/xmlsitemap/xmlsitemap_node/xmlsitemap_node.module on line 28 and defined в xmlsitemap_node_create_link() (рядок 194 із /var/www/html/vhosts/www.epochtimes.com.ua/public_html/sites/all/modules/xmlsitemap/xmlsitemap_node/xmlsitemap_node.module).
На сайті сталася несподівана помилка. Будь ласка, спробуйте пізніше.