У Еквадорі знайшли місто велетнів

У віддаленому районі амазонських джунглів Еквадору група дослідників виявила стародавній комплекс пірамід. Крім самої споруди, геологорозвідники і археологи виявили на тому місці інструменти гігантських розмірів.

SteppedBlocks.jpg

Ці прямокутні блоки, знайдені у самих хащах джунглів, за припущенням учених, є мегалітичною спорудою. Фото: Earth4All

Ці артефакти, на думку дослідника Брюса Фентона, говорять про те, що знайдене місце є «Загубленим містом гігантів». Серед місцевих жителів про це місто ходять легенди: у них розповідається про людей-велетнів, що колись населяли цей регіон.

На цій території дослідники знайшли велику пірамідальну споруду заввишки 80 метрів із круто нахиленими стінами. Площа її основи сягає близько 80 квадратних метрів. Ця структура складається з сотень великих кам'яних блоків, кожен з яких важить близько 2 тонн.

Нагорі великого і, можливо, рукотворного пагорба є плаский майданчик, на якому були знайдені численні артефакти. Як припускають вчені, вимощена стіна стародавньої вулиці або площі, що розташована під кутом 60 градусів, ймовірно, була дахом ще більшої споруди.

Багато каменів мають ідеально рівну поверхню, яка є результатом ручної обробки. Самі блоки між собою скріплені міцним в’язким матеріалом на зразок цементу, бетону або ж якогось іншого склоподібного матеріалу.

Вся територія пам'ятки усипана численними артефактами з каменю та кераміки. Припускається, що камені використовувалися як знаряддя праці, однак деякі з них занадто великі й важкі, тому через їхні розміри жодна людина не в змозі була їх як-небудь застосувати.

#img_center_nostream#
Саме розмір цих інструментів наштовхнув учених на думку, що це місце є одним із легендарних загублених міст-гігантів, про які розповідають еквадорські легенди. Чутки про ці поселення нагнітали величезний страх на місцевих жителів, оскільки за переказами ці місця охороняються потойбічними духами.

Місцеві легенди розповідають про гігантських людей, що колись жили у містах, про які замовчує історія. Тим не менш, у печерах та інших куточках Еквадору були виявлені численні залишки людських кісток величезних розмірів.

Після того, як уряд країни був повідомлений про знахідку, у 2013 році міністерством культури була організована експедиція, яка складалася із службовців поліції, археологів та дослідників. На жаль, але й не дивно, вони зробили висновок, що знайдені споруди носять природний характер, а не були творінням людських рук, таким чином, виключивши можливість подальших розкопок, що фінансувалися б державою.

Водночас Фентон і його колеги мають свій погляд на пірамідальну споруду. Вони вважають, що кам'яні статуї не є природними утвореннями, про що говорить форма прямокутних блоків, в’язкий матеріал між каменями, точність обробки каменів, а також знайдені знаряддя — великі камені з круглими отворами всередині.

«Не може бути сумнівів у тому, що ми маємо справу з місцем, яке колись давно було житлом людини, — пише Фентон на своєму сайті Earth4all. — Що нам необхідно зробити зараз, то це проаналізувати наявні зразки, вивчити та надати для дослідження компетентним експертам».

На цей момент вчений і його колеги збирають кошти для музею, який вони планують відкрити у сусідньому селі. В ньому будуть представлені артефакти, знайдені на місці загадкового «поселення гігантів», які можуть бути цікаві як для дослідників, так і для туристів.
Ейпріл Холлоуей, ancient-origins.net