Головна arrow Здоров’я arrow Британців відучують від солі і калорій, російським лікарям подобається "англійська дієта"

 

Роздiли рубрики Здоров’я:

Британців відучують від солі і калорій, російським лікарям подобається "англійська дієта"

Дата: 21-10-2005 Сергій Рябов
The Epoch Times Україна ( Велика Епоха ) - міжнародний інформаційний проект: www.epochtimes.com.ua

Фото: AFP/Getty Images
Фото: AFP/Getty Images
Британські лікарі почали широку кампанію пропаганди здорового харчування. Як пише британська The Times, в опублікованій Медичною дослідницькою радою (МДР) доповіді стверджується, що люди їдять дуже багато солі. За словами голови дослідницького центру МДР в Кембріджі Сюзани Джебб, в середньому дорослий англієць споживає 9,5 грамів солі на день, хоча рекомендована норма складає 6 грамів. Згідно доповіді, якби рівень споживання солі знизився до норми, кількість інфарктів у країні скоротилася б на 13%, а захворювань серця - на 10%.

На думку фахівців, в "засолюванні" британських організмів винувате відмирання домашньої кухні: три чверті загальної кількості споживаної солі приходить в організм з продуктами високого ступеня готовності (консерви, напівфабрикати, фаст-фуд, чіпси) і лише 10% додається в їжу під час її приготування в домашніх умовах.

Тим часом виробники не згодні з висновками МДР. Зокрема, представники Федерації виробників харчових продуктів і напоїв країни стверджують, що в третині продуктів, що випускаються її учасниками, загальна кількість солі зменшилася в порівнянні з тим, що було рік тому, а чверть всіх продуктів можна зарахувати до дієтичних, з низьким вмістом солі.

У моду поступово входить і обмеження калорійності їжі. Ще в 1935 році професор Клайв Маккей, який працював в департаменті біології Корнельського університету, виявив, що у щурів, обмежених в калорійній їжі, сповільнюються процеси старіння. Сьогодні в Національному інституті старіння в Балтіморі доктор Марк Меттсон проводить перший дослід по дослідженню впливу на людину довготривалого обмеження в калоріях. Не дивлячись на те, що поки не одержано ніяких даних, підтверджуючих, що при обмеженні в калорійності живлення людина повільніше старіє, учені не втрачають оптимізму і продовжують агітувати за відмову від зайвих калорій.

Змінити ситуацію не на користь солі і калорій можуть уроки кулінарії, які повертаються в британську середню школу в якості частини програми по впровадженню здорового харчування, запропонованої міністром освіти Рут Келлі. На цих уроках хлопчики і дівчатка у віці 11-14 років вчитимуться готувати овочі і основні блюда. Фахівці сподіваються, що за допомогою цієї програми вдасться оздоровити націю.

Вітчизняні фахівці підтримують наміри британських дієтологів. "У нас певні обмеження в споживанні солі встановлені тільки для дітей від першого року життя до молодшого шкільного віку. Для масового харчування таких обмежень не існує", - розповів "Газеті" керівник відділу дитячого харчування НДІ харчування РАМН Ігор Конь. За його словами, питання з калоріями дещо складніше. "Розумне обмеження калорійності корисно для сучасної людини. Але воно повинне бути дійсно розумним - в тому сенсі, що доросла людина в стані балансу повинна одержувати стільки калорій, скільки вона витрачає. Дитині ж необхідно дещо більше калорій, які підуть на зростання", - вважає учений.

Дієтолог Інна Мединська, подібно до британців, виступає за введення в російських школах уроків кулінарії: "В результаті абсолютно страшної реклами чіпсів, снеків і фаст-фуда збільшилася кількість захворювань на діабет, атеросклероз, особливо у дітей. Протидіяти рекламі можна тільки за допомогою освіти, зокрема, уроків приготування в школі".

За матеріалами: gzt.ru




  Коментарів (1)
 1 Автор: Таня, дата: 16-05-2008 19:20
*THUMBS UP*

Додавання коментарю
    Будь ласка, дотримуйтеся теми статті! Особиста переписка, ненормативна лексика та образи будуть вилучені. Адміністрація сайту залишає за собою право вилучати будь які коментарі, що не відповідають інтересам та іміджу Великої Епохи. Не використовуйте коментарі для розкручування Інтернет ресурсів та будь якої реклами. Такий матеріал буде видалено.
Ім я:
BBCode:Bold TextItalic TextUnderlined TextQuoteOpen ListList ItemClose List
Коментар:




Код:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition

Роздрукувати  Відправити на E-mail



Укра⌡нська Банерна Мережа

  

Популярні

  • Фотосесія: Миттєвості та вічність
  • Український політичний борщ Путіну не до смаку.InoPressa
  • Президент нажаханий - Тимошенко ледь не кинула країну у прірву
  • Ющенко оголосив розпуск Верховної Ради
  • "Підмосковні вечори" Тимошенко з Путіним і Медведєвим. Огляд преси, 6 жовтня
  • Фотоогляд: Перше жовтня жителі Гонконгу назвали «Днем початку лиха китайської нації»
  • Фотоогляд: Єднання людини з природою
  • Футзал: Чемпіонат світу в Бразилії (фотоогляд)
  • Виставка зброї та військового обмундирування пройшла в Києві. Фоторепортаж
  • Військові баталії 17 століття розгорнулися на південному заході України. Фоторепортаж
  • Китайська влада забороняє адвокатам надавати юридичну допомогу потерпілим від отруєного молока
  • SOS! Загроза світової рецесії. InoPressa
  • За перших півроку в Китаї було арештовано більше 8 тисяч послідовників Фалуньгун
  • Фотоогляд: Музика дітей зачаровує
  • Київ обурюється спротивом Росії у проведенні міжнародної акції "Незгасима свічка"
  • 2005-2008 © The Epoch Times Україна ( Велика Епоха )
    Использование материалов разрешается только при условии ссылки
    (для Интернет изданий гиперссылки) на "The Epoch Times Україна".

    bigmir)net TOP 100