The Epoch Times Україна ( Велика Епоха ) - міжнародний інформаційний проект: www.epochtimes.com.ua
Якось подруга згадала, що хтось із її знайомих почав щодня вживати аспірин для запобігання серцевому захворюванню. Я випалила: "Ви знаєте, аспірин може викликати сліпоту".
Потрібно бути обережним і не лякати людей; крім того, тоді я уяви не мала, де я про це прочитала. Збентежена тим, що рослинні олії також сприяють дегенерації сітківки, я вирішила дізнатися в Інтернеті, чи не розпускаю плітки. Таким чином з'ясувалося, що 23 мільйони чоловік щодня вживають аспірин. Середня кількість аспірину на кожного чоловіка, жінку та дитину в Сполучених Штатах складає 200 пігулок щорічно, що дорівнює 20 000 тон аспірину, частина якого, цілком імовірно, проникає в підземні води.
Аспірин зроблений з хімічної сполуки ацетилсаліцилату, який запобігає злипанню тромбоцитів, таким чином запобігаючи утворенню тромбів у деяких людей. Результати досліджень 1970-х і 1980-х років не підтвердили, що аспірин може запобігати серцевим нападам.
При вивченні вживання Буфферіну - аспірину з кальцієм і магнієм, доданими для зменшення кислотності аспірину, було виявлено зменшення кількості серцевих нападів на 40 відсотків. У зв'язку з цим, лікарі почали пропагувати аспірин, не надавши значення впливу магнію.
Магній необхідний для нормального серцевого ритму, м'язового тонусу, розширення кровоносних судин і запобігання злипанню тромбоцитів.
Не дивлячись на те, що вплив регулярного застосування аспірину на наш тонкий баланс ферментів та інших фізіологічних чинників можна порівняти із загальновідомим результатом поведінки слона в посудній лавці, ніщо так не лякає, як сліпота.
Здатність аспірину зменшувати згортання крові привела до того, що крововиливи в сітківку ока стали частішими у тих, хто застосовує його регулярно. Згідно The New England Journal of Medicine, 1988, 17: 1126-1127, дослідники виявили, що 109 пацієнтів з дистрофією жовтої плями (сітківки) регулярно вживали аспірин.
Вікова дистрофія жовтої плями (сітківки) спостерігалася раніше у людей після 60 років, але тепер виявляється і у більш молодих, тридцятирічних. Центр сітківки не має багатого кровопостачання і, головним чином, складається з нервів, які відповідають за гостроту зору. У цих небагатьох судинах можуть утворитися краплі жиру, що перешкоджають подачі кисню, або кровоносні судини можуть викликати рубцювання тканини в цій ділянці.
Аспірин може також збільшити ризик виникнення катаракти, хоча існує безліч інших причин її виникнення, таких, як куріння, використання стероїдів і антигістаміну при алергії, або просто цукру, типу d-глюкози, які часто знаходять в очах діабетиків. Учені виявили, що використання аспірину протягом десяти і більше років приводить до збільшення ризику розвитку катаракти на 44 %, особливо у тих, хто молодше 65 років.
Аспірин може викликати непередбачувані наслідки у 20-40 % населення. Доктор Майкл Буканан, патологоанатом з університету Макмастер в Онтаріо, вивчив час згортання крові 86 пацієнтів, що вживають аспірин. У сорока відсотків із них спостерігався менший час згортання.
Доктор Карл-Хайнц Гротемейер з Німеччини спостерігав за 180 потерпілими від інсультів протягом двох років, даючи їм аспірин. На перших порах аспірин сприяв зменшенню формування тромбоцитів у всіх пацієнтів. Проте, після 12 годин, у 60 пацієнтів згортання збільшилося. Аспірин продовжили давати всім. З тих 60 чоловік, 24 померло від серцево-судинних нападів, тоді як з інших 120 померло тільки 5 чоловік.
Аспірин не є єдиним виходом із становища. Є багато добавок і дієт, які підтримують згортання крові в нормі, зберігаючи при цьому здоровий зір.
Посилання: Стаття «Чи запобігає аспірин серцевим нападам та інсультам?»
Стаття «Для людини, яка піклується про своє здоров'я, спеціальний звіт: Безпечні альтернативи щоденному вживанню аспірину». Автор доктор Давид Уїльямс.
|
Будь ласка, дотримуйтеся теми статті! Особиста переписка, ненормативна лексика та образи будуть вилучені. Адміністрація сайту залишає за собою право вилучати будь які коментарі, що не відповідають інтересам та іміджу Великої Епохи. Не використовуйте коментарі для розкручування Інтернет ресурсів та будь якої реклами. Такий матеріал буде видалено. |
Powered by AkoComment Tweaked Special Edition |