• Китайські ЗМІ повідомили про успішний політ космічного корабля ще до того, як він відірвався від землі

  • Субота, 18 жовтня 2008 року

Китайський космічний корабель Шеньчжоу-7 ще не стартував, як офіційне китайське агентство новин Сіньхуа вже повідомило всі подробиці про його успішний політ, включаючи й детальний діалог з космонавтами.

Це повідомлення агентства Сіньхуа, що було опубліковано за кілька годин до старту корабля, як зазвичай, передрукували деякі інші китайські ЗМІ.

26 вересня на сайті Сіньхуа з'явилася заява з вибаченнями з приводу поширеної раніше новини. Причиною цього казусу була названа «технічна помилка».

В опублікованій статті докладно та яскраво розповідається про те, як вдало стартував Шеньчжоу-7, як він зробив навколо орбіти Землі 30 витків, а також діалог із Землею космонавта після його успішного виходу у відкритий космос, а також після вдалого повернення (фактично у відкритий космос він повинен був вийти тільки через два дні).

У повідомленні з вибаченнями із приводу цього казусу редакція агентства пояснила так: «Ми просимо вибачення за те, що через технічну помилку чернетка статті про політ космічного корабля була опублікована до старту корабля».

Цей інцидент викликав бурхливі обговорення на китайських форумах. Численні китайські блогери висловлюють сумніви із приводу того, що опублікована стаття була чернеткою, адже вона виглядала повністю готовою, як зазвичай публікуються новини. Багато з них також виражають невдоволення з приводу «невпинного прагнення китайської компартії зберегти, незважаючи ні на що, своє обличчя й хорошу репутацію». Вони вважають, що, скоріше за все, й всі інші новини пишуться тільки такими, якими їх хоче бачити уряд.

Хе Юаньцунь. Велика Епоха

Підписатися:

Social comments Cackle

загрузка...