Головна arrow Здоров’я arrow Депресія? Виключіть з раціону маргарин

 

Роздiли рубрики Здоров’я:

Депресія? Виключіть з раціону маргарин

Дата: 04-07-2007 Д-р Джон Бріффа. Спеціально для Великої Епохи
The Epoch Times Україна ( Велика Епоха ) - міжнародний інформаційний проект: www.epochtimes.com.ua

Масло для організму корисніше, ніж маргарин, який містить жирні кислоти ряду Омега-6. Особливо це масло, отримане з молока корів, які живляться травою. Фото: Tim/Boyle/Getty Images
Масло для організму корисніше, ніж маргарин, який містить жирні кислоти ряду Омега-6. Особливо це масло, отримане з молока корів, які живляться травою. Фото: Tim/Boyle/Getty Images
 
Читайте также: 

- Користь фруктів і овочів

- Розслаблюючий масаж

- Якщо ви вмієте плазувати, то зможете й плавати

- Інфекційна безпека та якість донорської крові - пріоритетні завдання Служби крові України

Одна з суттєвих змін, яку ми спостерігаємо в сучасній дієті, - це підвищення вживання жирних кислот ряду Омега-6, відомих як лінолева кислота. ЇЇ можна виявити у багатьох рослинних жирах, включаючи кукурузне, сафлорове та соняшникове масла.

Потрапляючи в організм, ці речовини сприяють розвиткові запалень та звуженню судин, а також утворенню тромбів у крові.

З іншої сторони, жирні кислоти ряду Омега-3 породжують просто протилежний ефект. Для покращення здоров'я потрібно дотримуватися балансу обох типів жирів в організмі.

Проблема полягає в тому, що підвищення в останній час споживання жирних кислот ряду Омега-6, плюс загальне зниження споживання жирних кислот ряду Омега-3, цілком може викликати фізіологічну та біохімічну дисгармонію в організмі, що може привести до виникнення наступних захворювань: серцеві хвороби та інсульт [1], діабет типу 2 [2] та аутоімунні хвороби (коли імунна система організму реагує, завдаючи шкоду тканинам власного оргаінізму), такі як ревматичний артрит [3].

Результати найостанніших досліджень, проведених в галузі біології, щодо значущості високого вмісту жирних кислот ряду Омега-3 та Омега-6 в організмі були опубліковані в Інтернеті на сайті журналу Психосоматична Медицина [4]. Ці дослідження показали, що підвищення рівня вмісту жирних кислот ряду Омега-3 та Омега-6 в організмі викликає зростання ризику виникнення депресії, і чим вище такий вміст, тим можуть бути більш тяжкими симптоми депресії. Судячи з цих досліджень, збереження балансу жирних кислот ряду Омега-3 та Омега-6 може виявитися важливим не тільки для підтримки фізичного здоров'я, але і для психіки.

Найбільший вміст жирних кислот ряду Омега-6 виявлено в рафінованих рослинних маслах (наприклад, в кулінарному маслі), але їх також можна знайти в харчових продуктах, таких як маргарин, та закусочних продуктах. Якщо поменшити споживання такої їжі, то це допоможе запобігти надлишку вмісту жирних кислот ряду Омега-6 в організмі, включаючи мозок.

Інший підхід до проблеми полягає в тому, щоб зменшити споживання жирних кислот Омега-3 з такою їжею як жирна риба та грецькі горіхи і/або [харчові] добавки, які містять жирні кислоти ряду Омега-3. Риб'ячий жир, печінка тріски та лляне масло - все це складає слушний вибір.

Посилання:


1. Weber PC, Are we what we eat? Fatty acids in nutrition and in cell membranes: cell functions and disorders induced by dietary conditions В книзі Fish fats and your health, Норвегія, видання Svanoy Foundation, 1989:9-18
2. Raheja BS, та інші, Significance of the n-6/n-3 ratio for insulin action in diabetes, Ann N Y Acad Sci 1993; 683:258-71
3. Simopoulos AP, The importance of the ratio of omega-6:omega-3 essential fatty acids, Biomed Pharmacother. 2002 56(8): 365-79
4. Kiecolt-Glaser JK, та інші, Depressive Symptoms, omega-6:omega-3 Fatty Acids, and Inflammation in Older Adults, Журнал Psychosomatic Medicine от 30 марта 2007 г. [опубліковано в Інтернеті до випуску друкованого видання]

Д-р Джон Бріффа - лікар, що проживає в Лондоні, письменник, пише на теми, пов'язані зі здоров'ям, харчуванням та природною медициною.

Сайт д-ра Бріффа

Версія англійською





  Написати перший коментар

Додавання коментарю
    Будь ласка, дотримуйтеся теми статті! Особиста переписка, ненормативна лексика та образи будуть вилучені. Адміністрація сайту залишає за собою право вилучати будь які коментарі, що не відповідають інтересам та іміджу Великої Епохи. Не використовуйте коментарі для розкручування Інтернет ресурсів та будь якої реклами. Такий матеріал буде видалено.
Ім я:
BBCode:Bold TextItalic TextUnderlined TextQuoteOpen ListList ItemClose List
Коментар:




Код:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition

Роздрукувати  Відправити на E-mail



Укра⌡нська Банерна Мережа

  

2005-2008 © The Epoch Times Україна ( Велика Епоха )
Использование материалов разрешается только при условии ссылки
(для Интернет изданий гиперссылки) на "The Epoch Times Україна".

bigmir)net TOP 100