Головна arrow Здоров’я arrow Ведете малоактивний спосіб життя? Це небезпечно

 

Роздiли рубрики Здоров’я:

Ведете малоактивний спосіб життя? Це небезпечно

Дата: 13-05-2008 Тісан Лернер. The Epoch Times
The Epoch Times Україна ( Велика Епоха ) - міжнародний інформаційний проект: www.epochtimes.com.ua

Можливо, нам слід уже сьогодні почати підніматися сходами пішки, а не чекати результатів дослідження. Кількість кроків, які ми робимо щодня, впливає на наше здоров'я. Фото: Photos.com
Можливо, нам слід уже сьогодні почати підніматися сходами пішки, а не чекати результатів дослідження. Кількість кроків, які ми робимо щодня, впливає на наше здоров'я. Фото: Photos.com

У середньому дорослий американець робить 7473 кроки за день. Американці ж, які ведуть малорухливий спосіб життя, роблять 2100 кроків за день. Фахівці здорового способу життя рекомендують нам бути більш рухливими. Наскільки ми стаємо менш рухливими, настільки поради стають простішими. Нам рекомендують підніматися сходами, а не користуватися ліфтом, припарковувати машину за кілька кварталів від нашої мети поїздки, ходити пішки замість їздити машиною.

Ці рекомендації були спробою зробити нас здоровішими, стрункішими і загалом рухливішими. Але ще не так давно вчені не усвідомлювали, що малорухливість є безпосередньою причиною захворювань.

Франк Бут, професор біомедицини Університету Міссурі та вчені Копенгагенського університету провели в Копенгагені дослідження в двох групах піддослідних.

Учасники першої групи робили в середньому 6000 кроків за день. Їм було запропоновано впродовж трьох тижнів зменшити кількість кроків до 1400 за день. Для цього їм необхідно було, де тільки це можливо, використовувати засоби пересування (ліфти, ескалатори, автомобілі) замість того, щоб пересуватися пішки.

Учасники другої групи робили за день 10 000 кроків. Їм було запропоновано зменшити цю кількість до 1400 кроків за день упродовж двох тижнів. До і після дослідження було проведено аналізи на вміст цукру та жирів у крові, щоб перевірити, наскільки зниження активності впливає на здатність організму виводити надлишок цукру і жирів із кров'яного русла.

Чим більше часу потрібно для засвоєння цукру і жирів організмом, тим вищий ризик розвитку діабету та інших хронічних захворювань. Дослідники виявили, що всього лише два тижні пониженої фізичної активності негативно вплинули на здатність організму виводити надлишок цукру і жирів із кров'яного русла.

«Ми звикли думати, що фізична активність робить нас здоровішими, та це дослідження показало, що зниження фізичної активності навіть на два тижні є небезпечним», - сказав Бенте Кларлунд Педерсен, співавтор і провідний дослідник, професор у галузі внутрішніх хвороб і директор Центру дослідження запальних процесів та обміну речовин у Копенгагенському університеті.

Після 14 днів зниження фізичного навантаження в учасників експерименту було помічене небезпечне збільшення жирової клітковини в ділянці живота, підвищений рівень ліпідів крові, що є сигналом переддіабету і серцево-судинних захворювань. Якщо ви обираєте пасивний спосіб пересування й уникаєте фізичних вправ, тоді ризик здобути хронічне захворювання помітно збільшується.

«Лікарі радять займатись фізичними вправами не лише для покращення здоров'я; щоденне збільшення пішохідних навантажень могло б привести до зворотного розвитку причини хронічного захворювання. Якщо надлишок жирів і цукру не виводиться з організму, вони йдуть туди, де їм не слід бути, і викликають порушення нормальних метаболічних процесів», - сказав Бут.

Дослідники також відзначили зниження об'єму м'язової і скелетної маси. Чи означає це, що малорухливість призводить до хирлявості тіла? Бут сказав, що необхідні подальші дослідження, щоб виявити побічні ефекти тривалого зниження активності.

Версія англійською



  Написати перший коментар

Додавання коментарю
    Будь ласка, дотримуйтеся теми статті! Особиста переписка, ненормативна лексика та образи будуть вилучені. Адміністрація сайту залишає за собою право вилучати будь які коментарі, що не відповідають інтересам та іміджу Великої Епохи. Не використовуйте коментарі для розкручування Інтернет ресурсів та будь якої реклами. Такий матеріал буде видалено.
Ім я:
BBCode:Bold TextItalic TextUnderlined TextQuoteOpen ListList ItemClose List
Коментар:




Код:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition

Роздрукувати  Відправити на E-mail



Укра⌡нська Банерна Мережа

  

Популярні

  • У центрі Львова кілер розстріляв сина відомого футболіста ФК "Карпати"
  • Українських туристів не пускають у Шенген
  • Обірвався підйомник з шахтарями. Загунуло 11 чоловік.
  • Прагнення до свободи заразливе: від "демонстрацій по понеділках" у Лейпцигу до Флашингу
  • Пенсіонери збанкрутілого заводу блокують дорогу в провінції Гуйчжоу
  • Ці кумедні ведмеді-кішки - панди (фотоогляд)
  • Школяр із провінції Гуансі отруїв питну воду - постраждало більше 60 чоловік
  • У Тайвані пройшов перший відбірковий тур Всесвітнього конкурсу китайського танцю (фотоогляд)
  • Убиті в Сіньцзяні уйгури не мали ніякого стосунку до підготовки терактів
  • У Китаї цього року поставлено новий рекорд кількості не працевлаштованих випускників
  • Китайський утікач розповів про тортури, які застосовували щодо нього (фото)
  • Знайдено місце страти князя Ігоря
  • Експлуатація робочої сили в Іраку
  • У Китаї затопило шахту: 10 гірників заблоковано під землею
  • Китайська влада закрила одну з найбільших домашніх церков Пекіна
  • 2005-2008 © The Epoch Times Україна ( Велика Епоха )
    Использование материалов разрешается только при условии ссылки
    (для Интернет изданий гиперссылки) на "The Epoch Times Україна".

    bigmir)net TOP 100