• Подруга Олланда відсудила у глянцевого журналу €2000

  • Ганна Жаворонкова | Велика Епоха
    Середа, 5 вересня 2012 року

Паризький суд вищої інстанції вчора виніс рішення щодо журналу VSD, згідно якого видання заплатить €2000 штрафу подрузі президента Франції за публікацію їхньої фотографії в купальниках.

Позивач Валері Тріервейлер спершу зажадала від журналу € 30 000 за втручання в її особисте життя й порушення авторських прав, але суд присудив відповідачу компенсувати їй моральну шкоду не більше ніж на 7% від первісної суми. Оскільки сума штрафу виявилася набагато менше від затребуваної, журнал залишився задоволеним результатом справи.

У той же час редактор VSD Філіп Лаби заявив, що не бачить у публікації «банальних знімків» ніякого втручання в особисте життя, тим більше, що вони були зроблені цього літа під час відпочинку президентської сім'ї в його літній резиденції в форте Брегансон.

«Ми так само фотографували пару Саркозі та Жака Ширака з його дружиною в купальних костюмах і завжди дбали про те, щоб на знімках не було нічого непристойного. Це просто фотографії з відпустки», ― цитує ІТАР-ТАРС думку Лаби.

Зі свого боку Тріервейлер заявила, що цей знімок був викрадений з її особистого архіву.

Останній подібний скандал зі знаменитостями мав веб-сайт новин TMZ, який в серпні цього року опублікував фотографії онука королеви Єлизавети II, принца Гарі, в непристойному вигляді на одній з вечірок у Лас-Вегасі 17 серпня. Знімки голого принца Уельського, отримані в обмін на $17 тисяч, облетіли увесь світ і призвели не тільки до конфлікту в королівській родині, але й завдали серйозного удару по кар'єрі 27-річного капітана повітряного корпусу. Вжили заходів і у відношенні знімків: британським ЗМІ суворо заборонено їх публікувати.

Підписатися:

Social comments Cackle

загрузка...