Українські вчені знайшли ліки для боротьби з раком

Фахівці Львівського Інституту біології клітини Національної Академії Наук України відкрили новий мікроорганізм, який здатен знищувати ракові клітини. Презентація результатів нового дослідження відбудеться 28-го квітня 2011 року на ІІ Фестивалі освіти і науки у Львові, повідомили  сьогодні у прес-центр Львівської міської ради.

Мова йде про принципово новий механізм  боротьби з раком, а саме про нові методи комбінаційної терапії ракових захворювань на основі ферментів людини. В Інституті вже декілька років проводяться дослідження щодо створення мікроорганізмів, що виробляють ферменти, які розчиняють ракові клітини.

Подібний препарат для лікування раку печінки раніше відкрили науковці з Університету Східної Англії (University Of East Anglia). Але ціна на ліки становить $1000 за один грам. Маючи досвід роботи, як з білками, так і з бактеріями, українським вченим вдалось здешевити виробництво препарату у декілька разів. Використовувати  новий на практиці можна буде лише через декілька років, після ретельного лабораторного тестування на тваринах, а також клінічних випробувань на онкохворих.

Нагадаємо, що Львівський Інституті біології клітини – це відомий в Україні та за її межами науковий заклад. Його було засновано в 2000 році на базі Відділення регуляторних систем клітини Інституту біохімії ім. О. В. Палладіна НАН України. Тут проводять дослідження у таких сферах як клітинна біологія, мікробіологія, молекулярна біологія, генетика, біохімія та біотехнологія. На сьогодні в Інституті працює 70 осіб, 30 з яких займаються дослідженням ракових клітин, повідомляє інтернет-газета «Вголос».