На повітряних кулях можна буде піднятись до стратосфери

Добрі новини для любителів екстремальних пригод і захопливих видів: сконструйовані повітряні кулі, які зможуть підніматися в стратосферу до висоти більше 30 км над рівнем землі.

Фото: DISCOVERYNEWS.COM
За допомогою новинки, створеної фірмою World View, можна буде «побачити Землю, що висить у чорнильно-чорній порожнечі космосу і усвідомити зв'язок з нашою рідною планетою і Всесвітом навколо нас», йдеться в повідомленні виконавчого директора компанії Джейн Пойнтер.

Вартість одного польоту на повітряній кулі становитиме $75 000 — набагато дешевше, ніж на космічному апараті для туристів SpaceShipTwo Virgin, політ на якому обійдеться в $250 000.

«Наша мета — відкрити новий світ для задоволення цікавості людини, для наукових досліджень і освіти, — сказала Пойнтер. — Ми з нетерпінням чекаємо того моменту, коли станемо піонерами в цьому новому і доступному виді космічного польоту, а також поділимося досвідом, що захоплює дух, з людьми усього світу».

Однак піднятися на повітряній кулі можна буде не так високо, як на літальному апараті. Новинка від World View здатна буде піднімати пасажирів до середніх шарів стратосфери, або до 30,5 км, у той час як космічний апарат Virgin — до висоти 110 км.

Однак у компанії, що випускає передові повітряні кулі, говорять, що з їхніх літальних засобів буде відкриватися значно більш мальовничий вид, ніж при польоті в космос.

«Ви можете сидіти, пити що-небудь і милуватися цим незвичайним видом Землі, яка лежить під вами, і чорного космосу», — сказала Пойнтер в інтерв'ю Discovery News.

«Ви можете перебувати на висоті протягом кількох годин, протягом кількох днів, якщо ви ведете дослідження і є така необхідність», — сказала Пойнтер.

У компанії-виробнику обіцяють, що зможуть запустити перші пасажирські рейси на повітряній кулі у стратосферу вже в 2016 році. Очікується, що квитки на них почнуть продавати вже за кілька місяців.

Стартувати повітряні кулі будуть з космодрому Америки в Нью-Мексико — того самого, звідки стартують і космічні апарати Virgin.