Проблеми, пов`язані зі способом життя і цінності харчування приводять до біологічних добавок
The Epoch Тіmes Україна
31.10.2009
Біологічно активні добавки до їжі стають необхідні за умови знецінення складу їжі, через те, що їжа втрачає вітаміни, мінерали, амінокислоти, а також через підвищення навантажень на людину.
Проблеми, пов`язані зі способом життя і цінності харчування приводять до біологічних добавок
Прихильники традиційного харчування говорять: людям тисячі років вистачало звичайної їжі, навіщо ж їм тепер знадобилися вітаміни, біодобавки?! Пояснення криються в серйозних змінах в організмі людини, в довкіллі (атмосфері, воді) і навіть у структурі продуктів. У минулі століття людство взагалі жило по-іншому і не цікавилося питаннями, як зробити ремонт або купити шини, без яких не може прожити жоден власник авто. А тепер ми живемо в будинках, вікна яких виходять на проїжджу частину, і організму потрібний додатковий захист.
Дослідженнями у сфері харчування займаються не лише незалежні лабораторії і дослідницькі центри при фармацевтичних компаніях, але і такий авторитетний орган як Інститут харчування Російської Академії медичних наук. Розрахунки показують, що в найповнішому раціоні, який включає свіжі і якісні продукти, бракує, щонайменше, 20 % вітамінів, мінералів і біологічно активних речовин, потрібних щодня. Треба взяти до уваги, що за три дні знаходження в холодильнику їжа може втратити 30% корисних компонентів, а при повторній тепловій обробці – втратити їх повністю. Дослідження стосувалися потреб здорових людей, а для хворих або схильних до особливих навантажень або ризиків норми біоактивних речовин можуть зростати у декілька разів. Під ризиками мають на увазі шкідливі виробництва – хімічне, нафтопереробне, металургійне, які залишаються життєво необхідними людству, оскільки виробляють бензин, побутову техніку, автомобілі та диски replica до них, меблі та багато-багато іншого. А міру шкоди і для працівників, і для мешканців найближчих міст знизити до нуля навряд чи можна буде досягти.
На даний момент існують статистичні дані про користь використання БАД у країнах, де раніше ніж в інших використання добавок стало масовим. У Японії, де найвищий показник питомих (на одного громадянина) продажів, тривалість життя перевищила 80 років; 90% мешканців приймають БАД з раннього віку. У США і Західній Європі регулярно вживають добавки 60-80 % мешканців і тривалість життя перевищує 70 років. І це при тому, що згідно з дослідженнями Інституту харчування у переважної більшості населення нестача не лише вітамінів С і Д, повноцінних білків і деяких мікроелементів, але й дефіцит вітамінів групи В, каротину, фолієвої кислоти, надлишок вуглеводів і жирів. Зміни торкнулися і молекулярного складу нашої їжі. Так, за останні декілька десятків років капуста втратила понад 80 % кальцію, яблука – понад 40 % вітаміну С. Вміст заліза зменшився майже у всіх продуктах на 20-80 % – у капусті, яблуках, яловичині. М'ясо домашніх тварин через те, що їх годують гормонами і антибіотиками, втратило вітамін А і незамінну амінокислоту тіамін.
За матеріалами розсилки Азбука Дієт - дієти для здоров'я і схуднення сайт: