Хліб є найкращим продуктом для людей, що сидять на дієті.Фото з сайту alekshleb.ru
Хліб є найкращим продуктом для людей, що сидять на дієті. Такий висновок зробила директор відділення харчування і дієти тель-авівської лікарні «Іхилов» Ольга Раз-Кесснер.
Вона розробила свою програму зниження ваги на основі хлібної дієти. Свою систему Ольга називає «першим справжнім проривом в дієтології за десятиліття», адже вона регулює рівень серотоніна, що керує відчуттям голоду і насичення.
Коли людина їсть складні вуглеводи - хліб грубого помелу з тонким шаром знежиреного сиру, хумуса, авокадо або овочами - раз в декілька годин, рівень серотоніна збільшується і залишається високим - виникає відчуття ситості. Жінки можуть з'їдати 12, а чоловіки - 16 скибочок хліба в день.
Ця дієта вирішує проблеми, через які організм нагромаджує жир, а не спалює його, і виправляє біологічний дисбаланс, який утрудняє зниження ваги. Ви звикаєтеся їсти здорові продукти - зелень, боби, йогурт, яйця, супи і навіть продукти з високим вмістом білків пишуть «Селянські відомості».
Раз-Кесснер відзначає, що збалансована програма підійде діабетикам, які не роблять ін'єкції інсуліну, адже дієта «запобігає тязі до солодкого, знижує холестерин, артеріальний тиск і кількість цукру в крові завдяки частому прийому їжі дрібними порціями. Також ця дієта полегшує головні болі, мігрень, безсоння і захищає від перепадів настрою. Її легко дотримувати і не вона вимагає кулінарних навиків».
Сама ідея хлібної дієти з'явилася у неї в ході клінічного дослідження, яке проводилося в «Іхилов». «Ми хотіли встановити зв'язок між харчуванням і серотоніном. Здоровим добровольцям давали їжу різних типів. І виявили, що коли люди споживали їжу багату на білки, рівень серотоніна різко падав, а коли вони їли хліб, він збільшувався. І Раз-Кесснер зрозуміла, що хліб, який бояться їсти люди, що сидять на дієті, насправді - кращий продукт.
За статистикою, при більшості дієт лише 5% людей удається через два роки не набрати скинуту вагу. Раз-Кесснер стверджує, що при хлібній дієті цей показник близько 15%.
Дієта складається з двох етапів. Протягом перших двох тижнів людина вживає переважно хліб і необмежену кількість овочів (за винятком картоплі і кукурудзи). Їсти необхідно раз на дві-три години.
Після швидкої втрати ваги, приходить другий етап, дієта, що підтримує. Набор продуктів збільшується: замість хліба можна їсти макарони і коричневий рис, рибу, оливкове масло, супи, нежирну курятину, яйця або м'ясо три рази в тиждень, фрукти в помірній, а овочі - в необмеженій кількості. Необхідно також пити багато води і робити фізичні вправи.
Раніше британські вчені прийшли до висновку, що жири в їжі не мають жодного відношення до надлишкової маси тіла. Співробітники Кембріджського інституту досліджень метаболізму на базі лікарні Адденбрук протягом 10 років спостерігали за 90 тис. пацієнтів з різних країн. Вони порівнювали динаміку маси тіла з вмістом жирів у харчуванні учасників дослідження. Фахівці прийшли до висноку, що люди залишалися в хорошій формі або набирали зайву вагу незалежно від об'єму споживаних жирів (тваринних і рослинних, насичених і ненасичених тощо). Таким чином, нормальна вага залежить не від жирів, а від загального числа споживаних кілокалорій.
Джерело:
www.utro.ua