• Головна
  • Фоторепортажі
  • Світ
  • Україна
  • Китай
  • Думка
  • Наука
  • Здоров'я
  • Спорт
  • Життя
  • Кіно
  • Подорожі
  • Гурме
  • Мода

Вітаміни і жирні кислоти запобігають старінню мозку

Аліна Танько. The Epoch Times Україна
02.01.2012

Запобігти передчасному старінню мозку і розвитку таких захворювань, як хвороба Альцгеймера, можна дотримуючись правильного харчування  дієти, багатої вітамінами та рибою. І навпаки, вживаючи в їжу транс-жири, наприклад, фаст-фуд і смажену їжу, ви піддаєтеся ризику атрофії мозку.

Запобігти передчасному старінню мозку можна дотримуючись правильного харчування. Фото: MAURICIO LIMA / AFP / Getty Images
Запобігти передчасному старінню мозку можна дотримуючись правильного харчування. Фото: MAURICIO LIMA / AFP / Getty Images
Журнал Neurology опублікував результати досліджень, які підтвердили, що літні люди, які мають у крові високий рівень вмісту вітамінів і жирних кислот омега-3, демонструють вищі результати розумової активності.

Погані результати тестів розумової активності і розвивається відмирання ділянок мозку, іншими словами, симптоми хвороби Альцгеймера були наслідком вживання транс-жирів.

На даний час, уточнили в організації, лікарі рекомендують: дотримуватися збалансованої дієти з великою кількістю овочів і фруктів, не палити, регулярно займатися спортом і контролювати тиск і рівень холестерину.

Дане дослідження, проведене в США, мало свою специфіку: вчені не ставили питань тим, хто брав участь в дослідженні, про їх дієті, а безпосередньо вимірювали вміст компонентів їжі в крові.

У 104 здорових літніх людей, у віці близько 87 років, були взяті зразки крові. При цьому до групи включалися люди з малою кількістю чинників ризику хвороби Альцгеймера.

Люди, які мали високий вміст в крові вітамінів B, C, D, E, а також жирних кислот омега-3, показали відмінні результати в тестах на память і швидкість мислення. У той же час, ті, у кого в крові був високий вміст транс-жирів, мали найнижчі результати.

Подальше дослідження проводилося вченими з університету Орегона здоровя і науки в Портленді, Портлендського медичного центру та Університету штату Орегон в Корвалліс. Сканування мозку 42 учасників показало, що обєм мозку безпосередньо залежить від рівня вітамінів і омега-3 в крові.

Автор дослідження Джин Боуман заявила: «Ці результати потребують підтвердження, але, безумовно, велика спокуса припустити, що люди зможуть зупинити всихання мозку і підтримувати його у формі за рахунок корекції дієти».

За матеріалами зарубіжної преси

Дизельные генераторы

Каталог продукции, цены, онлайн-заказ. Двигателей ЯМЗ.

jcbgenerators.ru

Фирменная детская одежда

Онлайн-заказ. Каталог продукции.

bebakids.ru

Строительство холодильных складов

Просмотр сюжетов о деловой жизни России. Теория и практика".

strinds.ru

Додати коментар
натисніть, щоб додати коментар