• Китайські препарати для схуднення викликають помутніння розуму

  • Вівторок, 14 липня 2009 року
Китай. За кілька останніх років у місті Чендей провінції Сичуань більше 10-ти жінок втратили розум після прийняття «засобів для схуднення». Лікарі кажуть, що в багатьох китайських препаратів для схуднення містяться речовини, що наносять шкоду організму людини і закликають людей бути пильними і не піддаватися на дію реклами, повідомляють китайські ЗМІ.

Сайт «Сичуань ньюс» наводить випадок зі студенткою Лінь Юй. Через деякий час після того, як вона почала приймати препарат для схуднення, у неї почався погіршуватися зір і вона стала дуже нервовою. А потім стала щось бурмотіти, почалися галюцинації. Їй здавалося, що хтось підсипав їй у їжу отруту, або хтось хоче її схопити. Коли батьки відправили її в лікарню, лікарі провели аналіз препаратів, які вона вживала і виявили в них заборонені в Китаї компоненти анестезуючої дії.

У статті описується ще один аналогічний випадок, який трапився з пані Ван. Вона купила упаковку «чудодійного чаю з молоком», який «спалює всі зайві жири за 6 днів». Після прийому цього препарату у неї почалися запаморочення, нудота та слабкість. Вона подумала, що це застуда і продовжувала приймати препарат далі. Через деякий час вона втратила працездатність, оскільки не могла споживати їжу, а обходилася тільки водою. Після того, як вона спробувала голою викинутися з вікна, чоловік відвіз її в лікарню, де їй поставили діагноз - шизофренія. У препараті, який вона брала, також був виявлений заборонений препарат наркотичної дії.

Підписатися:

Social comments Cackle

загрузка...