Головна arrow Здоров’я arrow Прохолоджуючі напої шкідливі для здоров'я

 

Роздiли рубрики Здоров’я:

Прохолоджуючі напої шкідливі для здоров'я

Дата: 12-04-2007 Д-р Джон Бріффа. Спеціально для Великої Епохи
The Epoch Times Україна ( Велика Епоха ) - міжнародний інформаційний проект: www.epochtimes.com.ua

За даними незалежного дослідження, часте споживання прохолоджуючих напоїв збільшує ризик захворювання діабетом. Фото: Paul J.Richards/AFP/Getty Images
За даними незалежного дослідження, часте споживання прохолоджуючих напоїв збільшує ризик захворювання діабетом. Фото: Paul J.Richards/AFP/Getty Images
 
Читайте також: 

- Рак забирає більше людських життів, ніж малярія, СНІД і туберкульоз разом узяті

- Небезпеки застосування аспірину

- Білий хліб: друг чи ворог?

- Секрети жіночої краси

Цукор, як правило, розглядається як шкідливий продукт, якого краще уникати. І це справедливо, тому що надмірне споживання цукру підвищує ризик низки недуг, особливо ожиріння.

Деякі дослідники, що вивчають вплив цукру на організм, зосередили свою увагу на солодких безалкогольних напоях. Цей вид напоїв особливо шкідливий, тому що містить велику кількість цукру (зазвичай дев'ять чайних ложок на бляшану банку об'ємом 11 унцій), і така кількість цукру вживається за один прийом. Надходження великої кількості цукру змінює біохімічні процеси в організмі (особливо виділення інсуліну), що може призвести до збільшення ваги. Крім того, високий рівень інсуліну, що виділяється після вживання солодкого напою, у довгостроковій перспективі, також може підвищити ризик виникнення діабету 2 типу.

У лютневому номері «American Journal of Public Health», американські дослідники вивчали зв'язок між споживанням солодких безалкогольних напоїв і станом здоров'я.

Це дослідження виявило взаємозв'язок між споживанням безалкогольних напоїв і діабетом 2 типу. Протягом восьми років під спостереженням перебувало більше 91 000 жінок. Було виявлено, що жінки, котрі споживають одну й більше банок содової в день, у два рази частіше хворіють на діабет 2 типу, у порівнянні з тими, хто випиває менше однієї банки на місяць.

Співробітники «American Journal of Public Health» пішли далі. Вони вивчили співвідношення між споживанням безалкогольних напоїв і інших різноманітних факторів, пов'язаних із харчуванням, і здоров'ям, включаючи кількість споживаних калорій, і масу тіла. В аналіз увійшли дані досліджень, проведених на кошти харчової промисловості, і результати незалежних досліджень.

Результати засвідчили, що дослідження, проведені на кошти харчової промисловості, вказували на меншу кількість фактів негативного впливу харчування на здоров'я, у порівнянні з незалежним дослідженням. Наприклад, незалежне дослідження виявило зв'язок між споживанням солодких безалкогольних напоїв і масою тіла, у той час як дослідження, фінансоване харчовою промисловістю цього не вказало.

Цей висновок також підтверджується нещодавно отриманими даними, які вказують, що дослідження безалкогольних напоїв, молока й фруктових соків фінансоване харчовою промисловістю дає значно оптимістичніші результати, ніж незалежне.

Один з авторів «American Journal of Public Health», доктор Келлі Броунелл (директор центру Руда з вивчення ожиріння й харчової безпеки Єльського університету), за повідомленням «Рейтерс», сказала: «Найбільша проблема науки в цілому й цій області, зокрема, та, що можна одержати перекручені факти, якщо дослідження, фінансуються промисловістю, тому що вона використає ці дані з метою реклами, та просування товару через ЗМІ». Доктор Броунелл підкреслила, що не слід зловживати солодкими безалкогольними напоями, а також обережно ставитися до досліджень, проведених на засоби виробників.

Доктор Джон Бріффа мешкає в Лондоні. Він працює лікарем, пише статті, та цікавиться натуральним харчуванням і медициною. Його сайт: http://www.drbriffa.com/.

Версія англійською





  Написати перший коментар

Додавання коментарю
    Будь ласка, дотримуйтеся теми статті! Особиста переписка, ненормативна лексика та образи будуть вилучені. Адміністрація сайту залишає за собою право вилучати будь які коментарі, що не відповідають інтересам та іміджу Великої Епохи. Не використовуйте коментарі для розкручування Інтернет ресурсів та будь якої реклами. Такий матеріал буде видалено.
Ім я:
BBCode:Bold TextItalic TextUnderlined TextQuoteOpen ListList ItemClose List
Коментар:




Код:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition

Роздрукувати  Відправити на E-mail



Укра⌡нська Банерна Мережа

  

Популярні

  • Експлуатація робочої сили в Іраку
  • Першою красунею Всесвіту стала Дайана Мендоза з Венесуели (фотоогляд)
  • Голіаф, хобіт і теорія трьох видів людей
  • У Тайвані відбувся міжнародний конкурс китайських вокалістів (фотоогляд)
  • Хвиля масових арештів перед Олімпійськими іграми викликала зростання протестів
  • Медузи зірвали відпочинок туристам із Європи
  • Велелюдний хід на підтримку 40 млн тих, хто вийшов із китайської компартії, пройшов у Гонконзі (фотоогляд)
  • У Сичуані знову сталися підземні поштовхи
  • ІЦФД: Тисячі послідовників Фалуньгун заарештували в Китаї напередодні Олімпійських ігор
  • Китай: Директор біржі з великою сумою втік у США. Сотні тисяч акціонерів вимагають повернути гроші
  • Велоспорт. Кірхен зберігає лідерство (фотоогляд)
  • Економічний прогрес відтіняє права людини
  • Ватерполо. Чемпіонат Європи завершено (фотоогляд)
  • Через 2 години після арешту в провінції Ляонін жінка померла від побоїв (фото)
  • Поліцейські в Макао з вогнегасника гасили Факел на захист прав людини (фотоогляд)
  • 2005-2008 © The Epoch Times Україна ( Велика Епоха )
    Использование материалов разрешается только при условии ссылки
    (для Интернет изданий гиперссылки) на "The Epoch Times Україна".

    bigmir)net TOP 100