Головна arrow Здоров’я arrow Рибна дієта допомагає народити розумну дитину

 

Роздiли рубрики Здоров’я:

Рибна дієта допомагає народити розумну дитину

Дата: 02-02-2006 Роджер Хайфілд
The Epoch Times Україна ( Велика Епоха ) - міжнародний інформаційний проект: www.epochtimes.com.ua

Фото: ASIF HASSAN/AFP/Getty Images
Фото: ASIF HASSAN/AFP/Getty Images
У жінок, які в період вагітності більше вживають в їжу риби, що містить жирні кислоти омега-3, частіше народжуються розумні й товариські діти, заявляють учені.

Кислота омега-3 відповідає за розумові здібності дитини, дрібну моторику і моторно-зорову координацію, а серед її недоліків - такі наслідки , як схильність до асоціальної поведінки, йдеться в дослідженні професора Національного інституту охорони здоров'я в Меріленді Джозефа Хіббельна.

Омега-3 міститься в жирній рибі типу лососевих.

Результати дослідження, представлені на лондонській конференції цього тижня, доводять, що у дітей жінок, які в період вагітності вживали найменшу кількість кислоти омега-3, коефіцієнт вербального IQ на шість пунктів нижче середнього.

Це вражаюча новина, тому що досі вагітним рекомендували обмежити споживання жирної риби і морепродуктів, щоб не піддавати ембріон можливій дії залишків діоксину та шкідливої для мозку метилртуті.

Хіббельн, чия робота опублікована сьогодні в журналі Economist, говорить, що його дослідження доводять, що переваги від вживання риби значно перевершують можливий ризик. Хіббельн працював спільно з професором Джином Голдінгом, який займається лонгитюдним вивченням дітей і батьків на базі Бристольського університету. Вони використовували дані 14 тисяч майбутніх матерів і їх дітей.

Дослідження показало, що діти, які демонструють у віці 3,5 років якнайкращі показники в моториці, були народжені матерями, що вживали найбільшу кількість кислоти омега-3 в період вагітності. Вживання невеликої кількості цієї кислоти приводить до високої вірогідності патологічної соціальної поведінки у дітей, такої як нездатність заводити друзів, що часто є передвістям майбутньої асоціальної поведінки.

Риба – багате джерело кислоти омега-3, але через діоксин Управління з харчових стандартів рекомендувало жінкам, які планують у майбутньому мати дітей, вагітним і годуючим матерям вживати не більше двох порцій жирної риби на тиждень.

Джерело: Inopressa, Dailp Telegraph





  Написати перший коментар

Додавання коментарю
    Будь ласка, дотримуйтеся теми статті! Особиста переписка, ненормативна лексика та образи будуть вилучені. Адміністрація сайту залишає за собою право вилучати будь які коментарі, що не відповідають інтересам та іміджу Великої Епохи. Не використовуйте коментарі для розкручування Інтернет ресурсів та будь якої реклами. Такий матеріал буде видалено.
Ім я:
BBCode:Bold TextItalic TextUnderlined TextQuoteOpen ListList ItemClose List
Коментар:




Код:* Code

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition

Роздрукувати  Відправити на E-mail



Укра⌡нська Банерна Мережа

  

2005-2008 © The Epoch Times Україна ( Велика Епоха )
Использование материалов разрешается только при условии ссылки
(для Интернет изданий гиперссылки) на "The Epoch Times Україна".

bigmir)net TOP 100