|
Дата: 09-08-2007 | | | Навіть тимчасове татуювання може принести шкоду здоров'ю, так стверджують португальські медики, застерігаючи населення про небезпеку алергії та інших ускладнень після нанесення татуювання. |
|
|
|
|
Дата: 08-08-2007 | | | Наприкінці січня цього року я важив 107 кг, що на 27 кілограммів більше за норму для чоловіка моєї статури. |
|
|
|
|
Дата: 04-08-2007 | | | При неприємних відчуттях та болю у вухах ми готові скористатися будь-яким засобом, аби звільнитися від них. Однак причин вушних страждань багато, і в кожному конкретному випадку треба діяти грамотно.
|
|
|
|
|
Дата: 18-07-2007 | | | 28 січня 1986 року після полудня мій перший пацієнт зі сльозами на очах повідомив мене про те, що космічний корабель Челленджер вибухнув під час входження в атмосферу, і всі астронавти на борту загинули. |
|
|
|
|
Дата: 04-07-2007 | | | Одна з суттєвих змін, яку ми спостерігаємо в сучасній дієті, - це підвищення вживання жирних кислот ряду Омега-6, відомих як лінолева кислота. ЇЇ можна виявити у багатьох рослинних жирах, включаючи кукурузне, сафлорове та соняшникове масла. |
|
|
|
|
Дата: 03-07-2007 | | | Чорна смородина була визнана британськими вченими найкориснішою з усіх ягід, що ростуть на Британських островах.
|
|
|
|
|
Дата: 17-06-2007 | | | Питання заготівлі донорської крові, її переробки, інфекційної безпеки, контроль якості крові, що переливається хворому, стосуються кожного громадянина України. Процес переробки крові повинен відповідати двом принципам ВООЗ: якість і безпека препаратів.
|
|
|
|
|
Дата: 08-06-2007 | | | З дитинства батьки привчають дітей до фруктів і овочівякі дають здоров'я. Американський Інститут дослідження раку повідомляє, що дієта з великої кількості фруктів і овочів знижує ризик захворювання на рак на 30%. |
|
|
|
|
Дата: 24-05-2007 | | | Масаж - це мова тіла. Науково доведено, що контакт з тілом викликає як фізичні, так і психологічні зміни. Він сприяє виробленню гормонів, які викликають відчуття радості та щастя. Дотик передає в нервову систему імпульси, які дозволяють розслабитися.
|
|
|
|
|
Дата: 21-05-2007 | | | Вам, напевно, добре відомо, що часто поради щодо харчування виявляються необгрунтованими. Так, в кінці квітня були опубліковані результати дослідження, що доводять зв'язок між споживанням жирної риби і підвищеним ризиком захворювання на діабет.
|
|
|
|
|
|