Головна arrow Здоров’я

 

Роздiли рубрики Здоров’я:

Здоров’я


Деякі причини виникнення хвороб
Дата: 22-03-2006
З метою збільшення об'єму продажів, фармакологічна промисловість перетворює максимальну кількість людей на пацієнтів.

Гранатовий сік
Дата: 20-03-2006
Гранатовий сік підвищує опірність людського організму до радіаційного опромінення. А у поєднанні з морквяним і буряковим соками, цей сік корисний вагітним жінкам.

Озон це зона
Дата: 16-03-2006
Ті ж самі молекули озону, які на висоті 30 км., у стратосфері слугують нам захистом від небезпечних ультрафіолетових сонячних променів типу B і C, у метрі від землі – небезпечний газ.

Міністр охорони здоров‘я США про Н5N1
Дата: 16-03-2006
У Вашингтоні, Міністр охорони здоров'я США, зробив доповідь, що описує ситуацію розповсюдження пташиного грипу у світі.

Для покращення дихання вживайте йогурт або кефір
Дата: 16-03-2006
«Наступного разу, коли ви захочете скористатися зубною пастою або м'ятними цукерками для того, щоб позбутися неприємного запаху з рота –спробуйте випити трохи несолодкого йогурту або кефіру», - радять учені.

Вживання кави на роботі знижує працездатність
Дата: 15-03-2006
Вживання кави на роботі негативним чином впливає на службовців, насамперед на чоловіків, стверджують автори дослідження, проведеного Брістольським університетом

Чи робити аборт?
Дата: 13-03-2006
Питання народження дітей завжди було дуже важливим для сім'ї. Адже кінцева мета сімейних відносин - це виховання гідної зміни. Питанням планування сім'ї займаються крупні інститути світу.

Темпи зростання СНІДу на Україні одні з найвищих у Європі
Дата: 10-03-2006
За даними МОЗ, темпи зростання в Україні ВІЛ-інфекції СНІДу, одні з найбільших на Європейському континенті. Станом на листопад 2005 року, офіційна кількість хворих на СНІД, складала 87 тисяч осіб.

Какао і здоров'я
Дата: 09-03-2006
Вчені з Національного інституту суспільного здоров'я і навколишнього середовища (Білтховен, Нідерланди), прийшли до висновку що какао все ж таки корисне для серця.

Забудьте все, що ви знали про дієти
Дата: 09-03-2006
Американське дослідження, яке тривало вісім років, дійшло висновку: охочі бути здоровими можуть з успіхом поїдати сендвічі з беконом і знежирені йогурти.



Укра⌡нська Банерна Мережа

  

2005-2008 © The Epoch Times Україна ( Велика Епоха )
Использование материалов разрешается только при условии ссылки
(для Интернет изданий гиперссылки) на "The Epoch Times Україна".

bigmir)net TOP 100